Ahad, 27 Jun 2010

telefon bimbit PAS




kini kawan-kawan semua boleh memiliki produk terbaru istimewa untuk ahli PAS iaitu sebuah telefon bimbit dengan fungsi Al-Quran .

Telefon ini juga mempunyai kandungan 30 buah buku Tafsir dan Hadith yang lengkap, senarai doa-doa harian, panduan waktu solat dan arah kiblat di 10,000 kawasan di serata dunia serta pengiraan... waktu solat mengikut 4 Mazhab.

Apa yang menariknya dan yang berbeza dengan telefon ini dengan yang berada di pasaran, telefon ini mempunyai fungsi auto silent apabila penggunanya berada dalam lingkungan di Masjid dan Surau.

Selain itu, telefon ini turut mengandungi 13 koleksi lagu nasyid, 12 klip video Islam dan senarai 99 nama-nama Allah.

Telefon ini turut mempunyai fungsi telefon yang istimewa iaitu 2 sim kad boleh diaktifkan dalam satu masa, fungsi radio, kamera, pemain audio dan video MP3 dan MP4 dan disertakan dengan 2GB SD Card.

Satu lagi telefon ini mempunyai fungsi khas berkaitan info-info PAS untuk ahlinya. Antara infonya ialah tentang sejarah PAS, mengenali Presiden-presiden PAS yang lalu, senarai lokasi pejabat Perhubungan PAS, syarat-syarat menjadi ahli PAS serta hak-hak dan kewajipan yang perlu dilaksanakan oleh setiap ahli PAS.

Cepat! Segera rebut peluang ini. Kepada yang berminat sila hubungi : Irsyad 019 213 6502 / 019 207 4779 . kawasan subang USTAZ ABDUL RAZAK : 019 279 7558


sihatceriacergas & the endaevour to achieve more...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan