Isnin, 28 Januari 2013

program MENGUTIP DERMA PEMBANGUNAN MASJID NOUR MUHAMMADI GAZA PALESTIN DAN BERBASIKAL bersama KELAB GATEHSIKA

sihatceriacergas & the endaevour to achieve more...
sayu hati bila dapat jumpa insan-insan yang bekerja keras membantu manusia dan umat islam seluruh dunia...( akhlak mereka sungguh tawaduk , merendah diri dan bersemangat tinggi + gigih dalam gerakerja mereka )....sungguh mengembirakan hati dapat mengenali insan-insan terpilih ini..
Sejarah Masjid An Nour Muhammadi Di bina pada 1980, dengan keluasan 1200meter persegi, 3 tingkat yang mampu menampung 4000 jemaah. Jumlah penduduk di sekitarnya 10,000 orang. Di bom oleh regim zionis pada 7 januari 2009 dengan 3 roket seberat setiap satu melebihi 1 tan. Assyahid Syeikh Said Syiam adalah antara imam di masjid ini. Beliau juga adalah ahli parlimen hamas dan juga menteri dalam negeri palestin. Graduan islamic study dan diploma matematik dan sains ini syahid dalam serangan ganas zionis pada 15 jan 2009 bersama dengan anak serta adiknya. Beliau terkenal dengan kebijaksaannya dalam menguruskan kementrian dalam negeri selama hampir 3 tahun dan di iktiraf sebagai menteri yang paling bijak dalam mengatur pentadbiran dalam negeri selama 18 tahun. Akaun Maybank Islamic: 5573 4405 3708 (Dana Pembangunan Masjid Muhammadi Gaza) Swift Code: MBBEMYKL Akaun Bank Islam: 0701 6010 065643 (Dana Pembangunan Masjid Muhammadi Gaza) Email : donate@savegaza.my Bagi pembinaan semula Masjid An Nour Muhammadi, Gaza Salurkan sumbangan anda kepada: Maybank Islamic: 557344053708 Dana Pembangunan Masjid Muhammadi Gaza Swift Code: MBBEMYKL http://www.savegaza.my/
* kumpulan MADU3 telah diminta untuk menjadi sahabat savegaza.my dan membantu sebaik mungkin.... dan merangka apa jua program dan startrgi perniagaan untuk mengumpul dana yg akan disumbangkan ke semua pertubuhan amal seluruh dunia... * sangat sangat menyentuh hati dan tak tahu nak kata apa...ALLAHUAKBAR..ALLAHUAKBAR..ALLAHUAKBAR. " Ya Allah, hanya rahmatMu yang kuharapkan, maka janganlah Engkau biarkan diriku terlepas dari kasih-sayangMu sekelip mata pun dan perbaikilah selalu keadaanku, tiada Tuhan selain Engkau. "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan